Excellence in Key Account Management

Excellence in Key Account Management

Einband:
Fester Einband
EAN:
9783868801125
Untertitel:
The St. Gallen KAM concept
Genre:
Werbung & Marketing
Autor:
Christian Belz, Markus Müllner, Dirk Zupancic
Herausgeber:
Finanzbuch Verlag
Auflage:
18.10.2010
Anzahl Seiten:
350
Erscheinungsdatum:
01.10.2010
ISBN:
978-3-86880-112-5

THE KEY TO SUSTAINED GROWTH AND LONG-TERM BUSINESS SUCCESS Key account management is one of the most important tasks in today's dynamic business environment. For key accounts, innovative service is needed, personal relationships are important, specific requirements for international key accounts have to be met, and the customer perspective must be included. What is important is not just the product or service, but the ability to work with customers in a better way. Establishing a key account management concept within an organization presents both a challenge and a great opportunity. The St. Gallen KAM concept is a tried and tested formula for highly effective and successful customer relations.

Autorentext
Dr. Dirk Zupancic ist Dozent für Marketing an der Universität St. Gallen und Leiter des Kompetenzzentrums für Business-to-Business-Marketing. Er berät und trainiert Führungskräfte zu Vertriebs- und Marketingthemen. Markus Müllner ist Geschäftsführer der Marketing Auditorium St. Gallen AG, Lehrbeauftragter für Marketing und Management in St. Gallen und anderen Schweizer Hochschulen. Univ.-Prof. Dr. Christian Belz ist Ordinarius für Marketing an der Universität St. Gallen und Direktor des Forschungsinstitutes für Absatz und Handel. Seine Forschungs- und Anwendungsgebiete sind Marktbearbeitung, insbesondere Verkauf und Direct Marketing, Leistungssysteme sowie Beziehungs- und Key Account Management.

Zusammenfassung
THE KEY TO SUSTAINED GROWTH AND LONG-TERM BUSINESS SUCCESS
Key account management is one of the most important tasks in today's dynamic business environment. For key accounts, innovative service is needed, personal relationships are important, specific requirements for international key accounts have to be met, and the customer perspective must be included. What is important is not just the product or service, but the ability to work with customers in a better way. Establishing a key account management concept within an organization presents both a challenge and a great opportunity. The St. Gallen KAM concept is a tried and tested formula for highly effective and successful customer relations.


billigbuch.ch sucht jetzt für Sie die besten Angebote ...

Loading...

Die aktuellen Verkaufspreise von 6 Onlineshops werden in Realtime abgefragt.

Sie können das gewünschte Produkt anschliessend direkt beim Anbieter Ihrer Wahl bestellen.


Feedback